Thursday 7 April 2011

PEnGajIAN yG BerBaKi LBiH kURanG 2 bulAn lG...

ASsALaMMuaLaIkUM  ummi,abi,Pak cik2,mak.ci2k,sAHaBaT2 Saya dan para pembaca sEKaLiAn...

SEdAR x SEDAR,DAH NaK abis PeNgaJian kU dCInI..dI MANA??di  PahAnG , selama 3 tAhUN dalam JUrUsan NuRSING UITM...HUrM..tERtANyA2 jUGAK dI benAk hAtI niE,cUkUP x ILmU D'dada  ni??apew yG Telah  "iNsAN inI" TeLaH belaja??ade kEw DatAnG blaja  KaT negeri  pAntai tiMUr nI  hanya nak bLaJa mAkAn bUDu jew???kEropok lekor kew???dikir barat kew??hehehe...maybe!....SEbENARnyA,nAWAiTu KU dcIni hanYa UNtuK MeNunTUt ILmU..

iNgatlah" carilah iLmu sAMpAi  kE nEGara cHinA"...Ini bUKAN beRMAKNA belaja samPai ke negara  China jew ,tp dcTulah MeNunJUkkan kepentingan PeNcARiAn ILmU e2 SenDiRi...

nanti kite Sambung UntUK pERkONgSian pengalamanku SetIaP sEMeSTer DcnI..Adakah gembira??sEDiH@SebAlIKNya...sKrG NiE FOKUS nAk lEnGKAPkAn  aSIGnmEnT audit&pORtfoLio...AnDa bagaimana??apew Yg ANdA iNgiN LaKukAn SelEpAs iNI?sAYa dOakAN aGaR uRUsAN kalian  DPerMudAHKAN..AMIn..

2 comments:

  1. assalamualaikum..

    salam ta'aruf.
    ingin dimaklumkan seandainya belum tahu bahawa carilah ilmu hingga ke negara china itu adalah suatu hadis palsu. jika sudah pun tahu alhamdulillah.sekadar mengingatkan sesama kita.

    wassalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam w.b.t

      Salam ta'aruf kembali...terima kasih sebab sudi ziarah blog saya yg x seberapa nie..terima kasih juga sebab m'betulkan kesalahan saya..alhamdulillah,sekarang saya sudah tahu...sudilah kiranya b'kunjung ke blog saya lagi..

      Delete