Friday 8 July 2011

Ku tEruskan Kesyukuran e2....

     Assalammualaikum w.b.t...Alhamdulillah,kEmbali ke Pahang  Semula...Suatu perjalanan yang MENYIMPAN SERIBU pERTANYAAN  sama ada lulus Ke x, sAmPAI pENAT NAK memikirkannya...Yang mEmbuatkan Insan ini x Tido malam,makan pun x kEnyang,mandi,alhamdulillah,basah..amboi2...ku kira,semua yang Di buat cam ade x kene jew coz fikiran kat tempat lain...Dah 3 Tahun blaja KAT pAHANG  nie,macam2 telah kukorbankan...Apa Yang berlaku sebenarnya ea??Teruskan pembacaan kalian ea...

     Tarikh 08 julai 2011 telah meleraikan segala kekusutan&persoalan yang ada di minda...tak mungkin ku lupakan tarikh keramat ini...Dengan langkah yang agak mendahului rakan lain(kak Yana,Shikin,Lily,Ain,K,jah,Ina,Fazilah)kupenuhi hati ini dengan selawat&Ingatan kpdNya agar ku terima segala jua kebarangkalian yang ada...Salam dan  Senyuman didahulukan  kat kak Ina...Tujuan kedatangan di lafazkan...Salam dan senyuman dibalas oleh Kak Ina..No Matrik dik??Lantas,persoalan dijawab,2008_ _ _ _ _ _ Kak Ina...Satu kertas yAng diterbalikkan yg membuatkan jantung nie berdegup  semakin laju diserahkan ...hanya helaian putih yang nampak...Kekuatan ku kumpul untuk terbalikkan kertas tue...dub!LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA...kEPADA nama saya...KEPUTUSAN PEPERIKSAAN LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA SYARAT BAGI KEMASUKAN DALAM BAHAGIAN AM DAFTAR UNTUK JURURAWAT BERDAFTAR...kU  teruskan pembacaan...Dengan sukacitanya dimaklumkan bahawa tuan/puan telah LULUS dalam Peperiksaan Lembaga Jururawat Malaysia Syarat Bagi Kemasukan Dalam Bahagian Am Daftar Untuk Jururawat Berdaftar yang telah diadakan pada 15 JUN 2011 di Kolej Shahputra.
 
     YA ALLAH,SYUKUR ALHAMDULILLAH...hanya kepadamu Keserah HIdup&Matiku....sEGALA USAHA&pengorbanan yang dilakukan telah berhasil...Tanpa membUang masa,kegembiraan ku ini  dikongsi  bersama....pAnggilan telefon dibuat.Kepada Bunda tersayang ku teruskan kesyukuran e2...ayahanda,adik- beradik , sahabat handai  dan kepada kalian sekarang...Terima kasih semua yang telah menDidik insan ini ,menemani kehidupan insan ini,yang telah berkongsi sUka&dUka bersama...mungkin mata kita tidak pernah bertentang,kata2 kita tidak pernah didengari bersama tapi hanya PENULISAN ,segala cerita dikongsi bersama...yang menyatukan kita...dan yang paling penting,AGAMA ISLAM  lah yang menyatukan kita sebagai satu  ummah.

P/S:Alam pekerjaan telah ku jejaki...dOAKAN saya cepat dapat Kejew ea...dan diharapkan Smg ALLAH permudahkan uRusan kalian juga ea..amin..

3 comments:

  1. alhamdulillah syukur.. akhirnya kakak ksygn ini lulus jua akhirnya.. kat cni adik nk mintk maaf byk2 andai spjg kte knl, spjg kte brkawan, adik byk slh, byk buat silap pd akak.. adik tau diri adik x sesempurna mana.. kata2 terakhir buatmu, jgn dilupa diriku, sntiasa la brgantung padaNYA, moga setiap prjalan yg berlaku slps ini diberkati Allah SWT... slm syg dri adikmu... =)

    ReplyDelete
  2. Salam adikku...ama,cam ne jumPe akak NYe BLog???hehehe..tErharunYe...Si cUmel Ziarah BLog AKAK..AkAK mAAfkan..adew ke ama wat salah??x dew2..hehe..I'ALLAH,akAk IngAT AMA cOZ aMA BeRSAMA NGAN aKaK dLm Suka n Duka n DAK KLS kITe jugak kan..Semua Banyak bAnTu akak,sampai Akak mAmpu LULUS dlm LJM nie..Akak syg adik..Wat yg Terbaek TuK AUDIT n FOliO n JUGAK fINAL eXAM..aKAK YaKin adik bUlEh lEpasnye..Usaha dan Terus bErusaha...JgN CPT PUtUS ASE..aKAK TAHU ADIK AKAK nIE DAH cUKUP kUAT KAN...iNGAT ALLAH slaloo dlm jaga&Tido...Klu da pape contact akak ea..Akak akan mErinduimu adik...:D

    ReplyDelete
  3. salam, hanim, mabruk laki..semoga dipercepatkan dapat keje. ekin minggu dapat last praktikal.Hanim,doakan ye ekin dapat keje juga ye? lani da stat pk nk mengumpul duit dan blaja berjimat. br tau pent upenye keje nih..take cre dear..miss u alot..bilala dapat ketemu dgn shbt baik sorg ni..=)..

    ReplyDelete